torsdag 17 augusti 2023

Nytt läsår, ny skola

Nytt läsår, nytt klassrum -
samma Nina!

Idag är fjärde dagen på det nya läsåret (för mig). Detta läsår är lite extra pirrigt i magen eftersom vi har flyttat in i en helt ny byggnad, med fyra skolor under samma tak. Väldigt spännande!!!

Här (finsk artikel) kan du läsa mer om det nya skolhuset.

Jag har haft turen att få ett klassrum som rymmer allt mitt matteundervisningsmaterial, så möjligheten att komma på ett besök till mitt "Matteland" gäller fortfarande. Vill du komma på besök är det bara att ta kontakt!! 

Även i år kommer jag att blogga undervisningstips och annat smått och gott. Inlägg dyker upp här på bloggen enligt hur jag hinner och i den takt jag kommer på innehåll till inläggen. Har du idéer du vill dela med dig - hör av dig, har du önskemål om innehåll - hör av dig!

Jag önskar er alla ett fint och givande läsår 2023-2024!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar