onsdag 21 augusti 2019

Nytt läsår


I ett huj har sommaren gått och ett nytt läsår har redan hunnit pågå i över en vecka. För den som har hunnit fundera över om jag kommer att blogga material även i år, så kan jag meddela att det kommer jag! Inte kanske lika frekvent som de tidigare åren, men jag skall försöka posta material ungefär varannan vecka. Orsaken till att det blir lite färre inlägg i år är att jag kommer att hålla en hel del fortbildningar istället. I synnerhet en tvådelad fortbildning (totalt sex timmar) "Laborativ matte åk1-6" har det visat sig att det finns behov av. Hösten är redan så gott som fullbokad, men är din skola intresserad av att boka mig till våren finns det några lediga tillfällen kvar. (Jag håller även fortbildningar i: laborativ matematik för 7-9, flipped classroom, spel som tillägg i undervisningen och geogebras grunder.)

Jag hoppas att ni alla har ett fint läsår och att ni skall finna idéer och inspiration här på bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar